هندسة وصفية

نحن نرعي في مستوي لا محدود نتاثر بالأ شياء دون أن ندرك أبعادها الحقيقية


تطوير الرعاية الطبية



010 و 012, 013



تنمية الوعي يثقافة استخدام الحمامات




توفير استهلاك المياه




انشاء شبكة طرق معقدة

انشاء أقسام جديدة بالجامعات و جلب تخصصات نادرة و رفع كفاءة التعليم الجامعي


رفع كفاءة المنظومة الامنية


و لو مفيش سلاح كفاية مش مشكل, الرجالة بيتصرفوا


اه و كمان طبعا قانون المرور الجديد



الاستعانة بالخبرات الاجنبية

و أطيعوا الله و أطيعواالرسول و أولي الامر منكم



27 التعليقات:

مش عارفة اقولك إيه؟

علي رأي المثل "لو الضمير غاب .. ألعبي يا ألعاب"

لو فيه ضمير ... لو نعمل بتعاليم ديننا ... مكنتش الصور دي ظهرت لنا ...

بالفهلوة بس تعيش مبسوط ...

by the way .. there is a new song for an Egyptian female singer called Jannat.. here is a link of her nice song , hear it as a comment on your previous post

http://www.6rob.com/ViewSongs/song_41216.html

thank you

دعوه
الأخ العزيز
تحيه طيبه
برنامجنا الأذاعى عن النت والمدونات من الأذاعه الرئيسيه لمصر اى اذاعة البرنامج العام يذاع يوميا التاسعه وعشر دقائق صباحا عدا الجمعه
ندعوك لزيارة مدونتنا والتعليق على ما نطرحه من موضوعات وهذه التعليقات تذاع باسماء اصحابها فى حلقات برنامجنا

وبموقعنا رابط بالضغط عليه والأتنتظار قليلا وقت أذاعة البرنامج يمكنك الأستماع الينا
المدونه
http://netonradio.blogspot.com
الموقع
http://stop.to/cairo

يفتح باب بيت المدونين ذراعيه لكل الموهبين في :
1/ القصة القصيرة
2/ الشعر بشتى أنواعه
3/ الرواية "رواية سنوية سنقوم بنشرها في الجريدة"
4/ المقال الصحفي
إذا وجدت في نفسك القدرة على المشاركة أرجوا التواصل معي على الميل التالي
arabicsabah@yahoo.com
شروط المسابقة
1/ ..............................
2/ .............................
3/ ..............................
لا يوجد شروط الشرط الوحيد هو العمل الجيد , والعمل المحترم البعيد عن الإسفاف
المقالات أرجوا أن تكون تخص الانسان العربي , تاريخه , عاداته وتقاليده , مقالات إجتماعية وثقافية ....
أرجوا التفاعل معنا في الجروب على العنوان التالي
http://www.facebook.com/group.php?gid=45202724108#/group.php?gid=78080770039

;)
viveeeeeeeee l'egypte
on se tue a t' l dire moumou
pas???
karima

karima...:)
qu'il ne juge pas ya 7abebti
Ne parles pas de l'egypte ou tu sais, ha??

مش عارفة أقول إيه غير

( شر البلية ما يضحك)

حقيقى بوست مميز يا باشمهندس

تحياتى لحضرتك

يعني بصراحة جايب شوية لقطات اللي هي بجد

ميمي
منورة دايما

تاثير الفراشة
ازيك؟

غرام
نورتينا يا فنانة

اه ميمايا
:) الاغنية جميلة و انا اصلا كنت بحبها

دة الصور دى فيه منها كتييييير
لسة من كام يوم كنت بفكر انشر كذا واحدة منهم
بس انت سبقت

بس انا عندى سؤال
التعليقات المكتوبة بالفرنسيه دة معناه ان الكلام دة وصل للفرنساويين وكمان بيتريقوا علينا؟؟
دى تبقى مصيبة

رانيا
لااا و انتي مستغربة اوي ليه
يا عزيزتي
احنا فضيحتنا بقت جلوبال

الله يجازي الي كان السبب

دى شطارة منك ولا تنشين صح بقى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


مرورى الاول لمدونتك

انا جايا ارد الزياره وياريت تتقبل مرورى


بصراحه البوست جميل

ربنا يوفقك يارب

ومنتظرين المزيد

ويبقا الود بينا على طول

تحياتى انوسه

Appy
:)
الي تشوفيه
الاتنين كويسيين عموما
نورتينا علي فكرة

هههههههه يعنى ده ادراك منك لكل اللى حوالينا ده اللى اقصده وبعدين انتم ليه مش متعودين ان كلامي ملخبط وانتم ترجموا بقى
البوست عجبنى على فكره جدا حسيتك حد فاهم وواعي

لمدونة الهادفة وذلك المستوى الراقي من الكتابة واختيار الموضوعات

وأدعوك لزيارة مدونتي

ويبقى التواصل

Libra zodiac ahaaaaa ....

september? or , october ?

Octobre Mimaya

Libra 2009 Career Horoscope:

Career will be in a strong phase and the recent loss of position in 2009 will get restored this year.

You will find your interaction as well as mass base would increase between Jan-April.

May 2009 and July 2009 will see a sudden rise in status.

You will find yourself powerful and in control of all you do at this time.

لول
طب وحياة امي لو ماحصل الكلام ده
هوريكي
:)

ا سلااام كلام زي الزبادي و ضرر

دُرر .. بالدال

:)
لمل اروح اصلحها
اصل ضرر دي وحشة اوي

بعد وحياة أمي ...

يجي جعل المدونة بأسم

(هندسة) و (صفية)

نيااااهاااااااا

أي زيادة في المرتب بالنص ... دي توقعات أخر حاجة...

وقد فرفر من جرجر

:)
طيب بس اي خصم برضه بالنص
يعني هتدفعي
و قد و قد ازعر من اذنر

peace